FANDOM

Kanut- wilk szary, mieszkaniec Zoo w Central Parku ( postać związana z fanonem " Pingwiny z Madagaskaru fanfakty Wiki").
Kanucik

Opis postaciEdytujEdytuj

Wilk szary, bliski przyjaciel Skippera. Wiódł szczęśliwe życie w Norwegii na wolności, ale pewnego dnia został schwytany w sidła- od tej pory utyka na lewą tylną łapę- i przewieziony do Zoo w Central Parku. Jest nieufny w stosunku do ludzi, kiedy strażnicy rzucają mu jedzenie na wybieg, albo kiedy przychodzą go oglądać goście w Zoo, Kanut patrzy na nich podejrzliwie, ukryty w jaskini. Jest nieszczęśliwy, bardzo tęskni za wolnością, w nocy wyje do księżyca. Mimo to ma poczucie humoru, opowiada żarty, które wszystkich bawią, ponurym głosem i z ponurą miną, w ogóle się nie uśmiechając ( taki ma styl). Jest inteligentny i lubiany w Zoo. Często opowiada innym o swoim dawnym życiu i o tym, jak wspaniale jest na wolności. Przez znienawidzonych przez siebie ludzi niesłusznie uznawany za głupiego i strachliwego. Kanut jest duży, przystojny, ma popielatą sierść, niebieskie oczy i czarny nos.